Ratunku! Placówka finansowana z kiesy czcigodnych podatników wisi nad przepaścią i wcale nie zamierza się pozbierać. "Lokalne przedsiębiorstwo"! Chciałoby się pomóc, wiadomo, nie każdego stać na dział marketingu i promocji... ale czy aby dyrekcja muzeum chce pomocy? Stworzenie profilu na FB, NK, Twitterze etc. nie kosztuje ani grosza, a jest przystępną zachętą dla młodych ludzi, aby muzea odwiedzać. Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wie i oprócz informowania o tzw. "newsach" organizuje konkurs, w którym do wygrania jest roczny abonament na koncerty dla dwóch osób. NOSPR nie kojarzy się z placówką skierowaną na młodzież, a z resztą na portalach są także ludzie w średnim czy w podeszłym wieku.
Reklama dźwignią handlu- reklamować się można za darmo. Kiedy MHK to odkryje?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz