niedziela, 12 czerwca 2011

Niech będzie pochwalone!

Chciałam się z moimi sentymentalnymi czytelnikami podzilić stronami, które odkryłam. Jestem zachwycona ich treścią. Wzbudzają sentyment! Takich stron z pewnością jest więcej... ja opisuję te, które poznałam dosłownie w tym tygodniu, a które ujęły mnie.
Niech więc będzie pochwalone!

www.stareatelier.pl - strona na której odnajdziemy mnóstwo tekturkowej fotografii z przełomu XIX i XX wieku, kategorią podziału poszczególnych zdjęć jest nazwa i umiejscowienie danego atelier. Można w ten sposób szukać własnych przodków:).

www.starafotografia.pl - podobnie jak wyżej z tymże obejmuje większy zakres starej fotografii, bo nie tylko tekturkową, ale również z lat 20/30, przedstawiającą miejsca oraz cabinet portret.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz