poniedziałek, 10 września 2012

Promocja historii Katowic

Pisałam już jakiś czas temu o felernej organizacji muzeów w Katowicach, że są częściej nieczynne niż czynne. Zwróciłam już honor prężnie rozwijającemu się Muzeum Śląskiemu, które przystoi jakimkolwiek standardom. Promuje się, rozwija i to jest wielki +. Co z Muzeum Historii Katowic? Miejsce, które powinno być moją Mekką, biorąc pod uwagę moje zamiłowanie do historii Katowic odpycha coraz bardziej. Jak zwykle nie ma nic ciekawego do zaoferowania, a na domiar złego, gdy chciałam je polubić na popularnym portalu Facebook przeraziło mnie coś takiego:
Ratunku! Placówka finansowana z kiesy czcigodnych podatników wisi nad przepaścią i wcale nie zamierza się pozbierać. "Lokalne przedsiębiorstwo"! Chciałoby się pomóc, wiadomo, nie każdego stać na dział marketingu i promocji... ale czy aby dyrekcja muzeum chce pomocy? Stworzenie profilu na FB, NK, Twitterze etc. nie kosztuje ani grosza, a jest przystępną zachętą dla młodych ludzi, aby muzea odwiedzać. Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wie i oprócz informowania o tzw. "newsach" organizuje konkurs, w którym do wygrania jest roczny abonament na koncerty dla dwóch osób. NOSPR nie kojarzy się z placówką skierowaną na młodzież, a z resztą na portalach są także ludzie w średnim czy w podeszłym wieku. 


Reklama dźwignią handlu- reklamować się można za darmo. Kiedy MHK to odkryje?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz